Digitalizace procesů nejen v servisních a montážních firmách
Hledáte nástroj, který vám pomůže se správou servisů či montáží? Potřebujete efektivně plánovat čas vašich techniků? Chcete mít evidenci veškerých záznamů k servisu (montáži) na jednom místě? Vyzkoušejte naši Servisní aplikaci.
Proč vyzkoušet servisní aplikaci?
- Plánovač – plánovací modul s online kalendářem zajistí, aby backoffice mohl pohodlně delegovat a plánovat výjezdy techniků.
- Komplexní sběr dat včetně multimedií – Možnost zápisu dat k jednotlivým servisním událostem přímo u klienta, synchronizace s ceníky, evidence fotografií.
- Elektronický podpis klienta a generování servisního protokolu – kontrola zaznamenaných dat a následný podpis na dotykové zařízení technika. Po podpisu dojde k vygenerování servisního protokolu a následně k synchronizaci s CRM Raynet.
Servisní aplikace je dostupná ve třech základních balíčcích
START
BASIC
FULL
Základní funkcionalita servisní aplikace (sběr dat, synchronizace do CRM Raynet, multimedia, elektronický podpis, generování servisního protokolu).
- možnost až 3 uživatelů
- storage 30 GB
- neomezený počet servisních případů
Obsahuje veškerou funkcionalitu balíčku START, navíc možnost načítání produktů z ceníkových položek CRM Raynet, napojení na API Ares a plánovací modul.
- možnost až 10 uživatelů
- storage 150 GB
- neomezený počet servisních přípa
Pokročilé řešení obsahující funkcionalitu balíčku OPTIMAL a poštovní modul eClient, který umožňuje např. automatické notifikace do e-mailů.
- od 11 uživatelů
- storage 500 GB
- neomezený počet servisních případů